sobota, 14 maja 2016

Dlaczego JA, Jezu?

I can't believe - Elevation Worship  <--- Link do piosenki

"Gdy upadłam, Ty już tam byłeś. 
Twoja łaska rozpoczęła się zanim byłam tego świadoma. 
Mój wstyd zbyt wielki, aby go schować, został ukryty teraz za sprawą Jezusa Chrystusa. 

Nie mogę uwierzyć, jaką cenę zapłaciłeś za mnie, czego nie byłeś winien, abym mogła Cię poznać.
Jak to możliwe, że wybrałeś kogoś takiego jak ja, aby Cię wysławiać, wychwalając Twoje Imię.

Dla tego, który dał mi to wszystko, zależę z całym sercem i duszą.
Wszystko co zyskam będę liczyć jako utratę, w momencie gdy zrozumiem cud krzyża.

Oddałeś swe życie na krzyżu, by z mego serca zrobić dom. 
O jak oddany z Ciebie Bóg. Twa chwała na wieki w sercu mym."

Tak mniej więcej brzmią słowa tej piosenki. Oczywiście nie ułożyłam tej wersji do melodii, ale może postaram się to zrobić w najbliższym czasie. A teraz przejdźmy do sedna tego posta. 

Dlaczego Jezu wybrałeś mnie? Takiego zwykłego, słabego, małego człowieczka. Czym zasłużyłam sobie na to, że mogę radować się w Tobie? Ja niegodna i grzeszna. Jakże moje serce raduje się, że Cię znam, Jezu. Sprawiasz, że rozkwitam, że w końcu staję się kobietą. Z dnia na dzień akceptuję siebie w coraz większym stopniu, aż w końcu zaśpiewam "Who's that sexy thing I see over there. That's me standing in the mirror. (...) I thank God everyday that I woke up feeling this way." Zdecydowanie. Dlatego też, dziękuję Ci, Jezu, miłości moja najwieksza, że kochasz mnie miłością odwieczną, niezmienną i dajesz mi to odczuć każdego dnia. Ja też staram się okazywać Ci moje uczucie. Nie chcę żeby to było jedynie jednostronne. Dziękuję, że mnie wybrałeś, że pokazałeś mi Siebie, że mogę przyjmować Cię w sakramencie Eucharystii. Kocham Cię, na zawsze Twoja. 


"Powietrzem moim jest. Powietrzem moim jest. Obecność Twoja, święta w sercu mym. 
Powszednim chlebem mym. Powszednim chlebem mym. Twe żywe słowo, dane mi dziś.
Bez Ciebie nie mogę już żyć. 
Dla Ciebie me serce chce bić." 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz