środa, 27 stycznia 2016

Bóg mnie zaskakuje

Co chwilę to robi. Dosłownie. Codziennie dostaję znaki o Jego istnieniu. Naprawdę. Przykładowo dziś. Miałam naprawdę ważny egzamin. Uczyłam się, ale nauka sama nie wystarczy. Był to egzamin ustny. Losujesz zestaw. Nie wiesz co wylosujesz. To zwykłe zrządzenie losu, dla większości. W moim przypadku moją ręką kierował Bóg. Pragnęłam zestawu z trzema konkretnymi pytaniami. Cały czas o tym mówiłam. Jak zajechałam do Gdańska, a byłam wcześniej niż powinnam i miałam jeszcze trochę czasu do egzaminu, poszłam do kościoła. W kaplicy zawsze jest adoracja, więc skorzystałam, bo tego bardzo potrzebowałam. Zmówiłam koronkę do Miłosierdzia Bożego i jedną część różańca. Non stop myślałam o tych pytaniach, które bym chciała. Stresowałam się niesamowicie. Jednak wraz ze stopniowym zbliżaniem się do swojego wejścia stres odchodził. Oddałam to Bogu, a On zrobił resztę. Wchodząc na salę pani egzaminator rozluźniła trochę atmosferę. Stanęłam przy zestawach i chwilę krążąc dłonią wzięłam taki o jaki prosiłam. Moja radość była nie do opisania. Czułam się jak najszczęśliwszy człowiek na świecie. Oczywiście dzięki Bożej pomocy dostałam upragnione 5. Cały stres powoli schodził, a mi pozostało uklęknąć dziś wieczorem i podziękować Mu ze wszystkich sił za tą pomoc. Po raz kolejny, mam nadzieję, że to nie ostatni raz jak Bóg mi pomaga, bo bez Niego nie dam rady. Z resztą wiem, że nie ostatni raz. Bo On nigdy mnie nie opuści. Zawsze ze mną jest. Tak samo kocha ciebie i chce ci pomagać. Wystarczy poprosić. On spełnia nasze prośby.



"There is none, none like You
Who can know my heart, like You do." ~"Met by Love" - United Pursuit
"Nie ma nikogo, nikogo takiego jak Ty, 
kto zna moje serce, tak jak Ty." 

Met by Love - United Pursuit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz